گرانترین لباس عروس زیبا بر تن دختر جنوب شهر!!

یک عروس پوئبلو یک لباس نخی می پوشید که بالای شانه راست بسته شده بود و با کمربند به دور کمر بسته می شد. در سنت‌های دلاور، عروس دامنی از پوست آهو تا زانو می‌پوشید و نواری از مهره‌های وامپوم دور پیشانی‌اش می‌پوشید.

انوادع لباس عروس زیبا در جنس ها و طرح های مختلفی تولید م یگردد که در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم:

FAY: این پارچه که در قسمت جلوی لباس عروس استفاده می شود، بیشتر در لباس عروس هایی که به سبک کلاسیک دوخته می شوند، در لباس عروس های برش مستقیم استفاده می شود.

CREP: مخصوصاً در لباس عروس های زمستانی استفاده می شود.

پارچه ابریشمی: در لباس عروس های تابستانی و همچنین لباس شب با ساختار شفاف و نازک خود استفاده می شود. این پارچه پرنده رمانتیک را می توان برای هر نوع لباس عروسی اجرا کرد.

ORGANZA: به دلیل ساختار شفاف و نازکی که دارد برای لباس عروس های تابستانی ایده آل است. در هر دو مدل لباس عروس کلاسیک و غیر معمول قابل استفاده است. این یک پارچه ایده آل برای استفاده در کل بدن است.

توری فرانسوی: این پارچه را که به جای لباس عروس ترجیحاً در مقنعه استفاده می شود، می توان برای تمامی مدل های لباس عروس استفاده کرد.

توری کوردون: این پارچه ملایم که در کل لباس عروس قابل استفاده است در لباس عروس های تابستانی قابل استفاده است.

گیپور: به خصوص در قسمت های یقه، آستین و سینه لباس عروس قابل استفاده است. برای لباس عروس های پاییز و زمستان ترجیح داده می شود.

تور پوینت POINT TULLE: پارچه ای است که عموماً در لباس عروس و مقنعه های چند لایه استفاده می شود.

علاوه بر لباس عروس، این توری که بیشتر آن را در محجبه می بینیم، برای هر مدل لباس عروس مناسب با ساختار اندام شما قابل اجراست.

BRODE ON TULLE: پارچه توری ظریفی با نقوش گلدوزی شده روی توری است. روی قسمت های آستین، گردن و سینه لباس عروس اعمال می شود.

این پارچه که هیچ مشکلی در ساختار بدن ایجاد نمی کند برای لباس عروس در تمام فصول مناسب است.