کفش یحیی باعث بردنده شدن این دونده شد

استاندارد حاکم بر کفش ایمنی استاندارد EN 345 ​​است و دارای 3 درجه حفاظت است:

استاندارد EN 345 ​​S1 کفش های ایمنی ساخته شده از چرم و مواد دیگر به جز لاستیک و هر پلیمر دیگر را پوشش می دهد.

کفش ایمنی S1 الزامات اساسی را برآورده می کند. دارای کلاهک های محافظ انتهایی مقاوم در برابر ضربه با انرژی 200 ژول یک جسم 2 کیلوگرمی که از ارتفاع 1 متری سقوط می کند و خرد کننده 15 کیلو نیوتن، پشت بسته است و از خاصیت آنتی استاتیک و جذب ضربه بهره می برند.

کفش یحیی یکی از برندهای ایرانی است که تمامی استانداردها را در تولید رعایت می کند.

استاندارد EN 345 ​​S2 الزامات کفش S1 را برآورده می کند. کفش‌های S2 یا S4 برای کفش‌های پلیمری دارای رویه‌ای مقاوم در برابر نفوذ و جذب آب هستند.

استاندارد EN 345 ​​S3 الزامات اساسی کفش S2 یا S5 برای کفش های پلیمری را دارد و علاوه بر این، کفش S3 از کفی ضد سوراخ و میخی بهره می برد.

علاوه بر استاندارد EN 345، کفش ها و چکمه های ایمنی باید استاندارد XPS 73-012 را داشته باشند که شامل مقاومت در برابر لغزش در کف های صنعتی صاف و چرب است.

فراتر از استاندارد EN 345، کفش های ایمنی ممکن است دارای حفاظت اضافی باشند که با یک حرف استاندارد نمادین شده است.

علاوه بر تجزیه و تحلیل نیازهای خود و خطرات و خطرات مرتبط با محل کار، انتخاب کفش ایمنی راحت ضروری است. دو معیار اصلی انتخاب به راحتی و ایمنی خلاصه می شوند.

اگر انتخاب صحیح کفش ایمنی ضروری است، انتخاب کفی های پددار، آناتومیک و با توجه به مورفولوژی پا، راحتی قابل توجهی است. انتخاب کف پاهای تنفسی و ضد قارچ نیز به شدت توصیه می شود.

مدل‌های کفش ایمنی زنانه سبک‌تر، پهن‌تر و سازگارتر با آناتومی پا هستند.

کفش‌های ایمنی خود را با روزنامه‌ای که به شکل توپ پیچیده شده‌اند پر کنید، آن را فشرده کنید تا منبسط شود و چند ساعت بماند.

یک شابلون چوبی پینه دوز را داخل کفش او قرار دهید و به تدریج سایز آن را افزایش دهید.

رویه ژله نفتی بمالید و با ورز دادن کفش های او را شکستید.

کیسه های پلاستیکی نوع کیسه فریزر را 3/4 با آب پر کنید، آنها را داخل کفش ایمنی خود قرار دهید و کل آن را در فریزر قرار دهید. افزایش حجم آب یخ زده باعث شل شدن چرم می شود.