کشف چاه نفت از درخت خرما زاهدی!

یکی از خبرهای شگفت انگیزی که در طی چند روز اخیر منتشر گردید مبنی بر کشف چاه نفت از درخت خرما زاهدی بود که طی تحقیقاتی که به عمل آمد مشخص گردید این خبر منبع موثقی نداشته است، شما می توانید تا انتهای این مقاله همراه آراد برندینگ باشید.

از جمله بارزترین خرمای جنوب می توان به خرمای بوشهر و خرما زاهدی خوزستان اشاره نمود که گونه های مختلف دیگر خرما نظیر: خرمای پیارم، خرمای کبکاب، خرمای زاهدی جزو پر فروش ترینها می باشند بخش اعظم تولیدات این استانها برای عرضه به بازارهای خارجی بوده که صادر می گردد.

همانطور که مستحضر هستید برای عرضه خرما به دست مشتری در بازار داخلی و خارجی زمان زیادی را باید سپری نمود که  تمام تازگی و درجه کیفی خرما در طول این مدت باید حفظ شود بدین منظور لازم است که خرما در محیط خشک و خنکی نگهداری گردد خرید خرما زاهدی براحتی در سایت امکانپذیر است.

یکسری دلیل وجود دارد که ممکن است باعث کاهش درجه کیفیتی خرما زاهدی شود که مهم ترین شاخصه ی این عمل، نوع بسته بندی بوده، از گذشته تاکنون بهترین و مرغوب ترین نوع خرما زاهدی در شهرستان فارس، بوشهر تولید می گردد خرید و فروش خرما زاهدی امروزه به شیوه ی آنلاین صورت می پذیرد.