کشف پارچه مبلی مخمل که هیچ گاه نمی سوزد

اگر تا به حال به دنبال یک مبل جدید در بازار بوده اید می دانید که نگاه کردن به انواع مختلف پارچه مبل چقدر می تواند گیج کننده باشد.
برای ساده‌تر کردن فرآیند، این راهنمای سریع بهترین پارچه‌های مبل را گردآوری کرده‌ایم. برای اطلاعات لازم در مورد مبل های چرمی مبل های پارچه ای و پارچه های پرفورمنس به خواندن مطالب زیر ادامه دهید.

یکی از بهترین پارچه های مبل که می توانید انتخاب کنید چرم اصل یا مصنوعی است. که قیمت پارچه لی بر اساس دوام و ماندگاری بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

تطبیق پذیری یک مبل چرمی همچنین گزینه های زیادی را برای ترکیب و تطبیق با پتوها و کوسن های طرح دار ایجاد می کند.

قیمت پارچه مبلی ترک دیجی کالا باتوجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است و طرفداران زیادی دارد.

چرم اصل فوق العاده بادوام و ضد لک است. مبل‌های چرمی با گذشت زمان به زیبایی سائیده می‌شوند و با افزایش سن نرم‌تر می‌شوند و در حالی که مبل‌های چرم طبیعی گران‌تر از سایر مبل‌های روکش‌دار هستند.

این نوع مواد به دلیل دوام آن می‌توانند تا چهار برابر بیشتر دوام بیاورند. یک مبل چرم طبیعی همچنین در برابر آلرژی زاها مقاوم است و برای هر کسی که در خانه شما مبتلا به آلرژی است گزینه ای عالی است.

بسته به نوع پرداخت چرم اصل را می توان بسیار آسان تمیز کرد. روکش های چرمی با روکش آنیلین نیاز به مراقبت بیشتری دارند و نسبت به روکش های نیمه آنیلین یا رنگدانه بیشتر مستعد لک هستند.

افرادی که به دنبال پارچه های باکیفیت و بسیار شیک می باشند قیمت پارچه مبلی مخمل ترک برای آنها بسیار عالی می باشد.

چرم آنیلین فقط با یک رنگ محلول رنگ شده است که حس چرم را تغییر نمی دهد. این نوع چرم باید با یک پارچه میکروفایبر نرم پاک شود و با جاروبرقی جاروبرقی شود تا گرد و غبار از بین برود.

برای لکه ها از محلولی استفاده کنید که به طور خاص برای پوشش های آنیلین فرموله شده است.

تولیدکنندگان پارچه های مبلی قیمت پارچه مبلی ترکیه ای را بر اساس کیفیت و ویژگی های آن تعیین می کنند.

چرم نیمه آنیلین دارای روکش محافظ نازکی است که از سایش و تغییر رنگ جلوگیری می کند.

مانند چرم آنیلین، چرم نیمه آنیلین نیز باید به طور منظم جاروبرقی شود. لکه ها یا لکه ها را با پاک کننده چرم ساخته شده برای چرم نیمه آنیلین درمان کنید.

چرم رنگدانه با یک رنگ رنگارنگ درمان می شود که یک مهر و موم محافظ ایجاد می کند. این نوع روکش باعث می شود چرم رنگدانه بادوام تر و تمیز کردن آن آسان تر از چرم آنیلین یا نیمه آنیلین باشد.

به سادگی از مخلوط آب گرم و صابون ملایم برای پاک کردن روکش چرم رنگدانه شده استفاده کنید. سپس محل را با یک پارچه تمیز و نرم خشک کنید.

 

  • منابع:
    1. Every Sofa Fabric Explained
  • تبلیغات: 
    1. قیمت ویژه پارچه لمه شنی براق
    2. افراد پولدار معمولا این رمز را برای گاوصندوق می گذارند
    3. راز شاد بودن این بازیگر را دریابید!
    4. مسیر درست رسیدن به شادی را باههم تجربه کنیم