کارلوس اسلیم ساعت گوچی chronograph در دست دارد

ساعت هایی که به طور خاص برای غواصی در نظر گرفته نشده اند نیز اغلب به عنوان ضد آب نشان داده می شوند اما استانداردهای مشابهی ندارند. برای اینکه بتوان نام ضد آب را ادعا کرد، باید استاندارد ISO 2281 را داشته باشد.

لازم به ذکر است که انواع ساعت گوچی chronograph نیز دارای استاندارد iso و همچنین ضد آب هستند که بر روی آن درج شده است.

بنابراین مهم است که ارقام ارائه شده توسط سازندگان را به‌عنوان نشانه و نه تضمین در نظر بگیرید، برخلاف ساعت‌های غواصی که عمق مشخص‌شده در آن تضمین شده است.

برای استفاده افراد نابینا، ساعت‌های آنالوگ که شیشه‌های آن بالا رفته است تا بتوانند عقربه‌ها را لمس کنند تا زمان را بدانند.

در حال حاضر سیستم های دیگری وجود دارند که به عنوان مثال زمان را به صورت صوتی اعلام می کنند یا با ارتعاشات نامفهوم و محرمانه زمان را اعلام می کنند.

قبلاً ساعت‌های تاکتیک و تاک نیز وجود داشت. اما آنها قصد داشتند زمان را بدون احتیاط و بدون دیده شدن توسط شخصی که با او صحبت می کنید، بگویند.

در ساعت های مکانیکی، عملکردهای اضافی، یعنی غیر از نشان دادن ساده گذر زمان، عوارض نامیده می شود. در مورد اینکه آیا کارکردهای زمانی، ثبت گذر زمان برای مدت محدود، بخشی از عوارض است یا خیر، اختلاف نظر دارند.

یک ساعت مکانیکی فقط می تواند در حالت عمودی کار کند، برخلاف ساعتی که در همه موقعیت ها کار می کند.

در نتیجه، دو عنصر فنی ضروری است:

  1. فنر اصلی، در حالی که یک ساعت می تواند با وزنه هایی کار کند که فرود آن ها قطار دنده را فعال می کند.
  2. فنر تعادل در حالی که ساعت می تواند با آونگ کار کند.

ساعت نمایشگر آنالوگ از هفت قسمت تشکیل شده است: حرکت، صفحه، عقربه ها، قاب، تاج احتمالاً فشار دهنده، دستبند و گیره.

یک ساعت خاص با ترکیب ویژگی های آن شناسایی می شود، به عنوان مثال: صفحه نمایش آنالوگ با سوزن، تنظیم کوارتز، مکانیکی یا باتری، پوشیدن روی مچ دست یا در جیب انواع مختلفی از نوسانگرها وجود دارد.