پولدارها فقط کفش فرزین زنانه را برای پوشیدن انتخاب می کنند

کفش های ساپورت بهینه کفی های آناتومیک با کیفیت گابور پشتیبانی بسیار دلپذیری را برای شما فراهم می کند که شیب پا یا کف پای صاف را خوشحال می کند.

به لطف فرورفتگی ها و برآمدگی های بهینه شکل، آنها وضعیت صحیح بدن را تقویت می کنند و حرکت چرخش پا را اصلاح می کنند تا از مفاصل مچ پا، زانو و باسن محافظت کنند.

بنابراین کف آناتومیک کفش فرزین زنانه برای پاهایی که از ناهنجاری های کوچک رنج می برند کاملا مناسب است.

عرض های مختلف کفش های زنانه گابور بسیار عالی است. گشادی را کاملاً متناسب با مورفولوژی خود بیابید، بدون مصالحه. گابور تنها برندی است که انتخاب زیادی از کفش ها و سه عرض مختلف ارائه می دهد.

اگر پاهای استاندارد دارید، عرض معمولی F را انتخاب کنید.

اگر به فضای کمی بیشتر در توپ و کف پا نیاز دارید، دو عرض اضافی برای انتخاب وجود دارد: G برای عرض اضافی متوسط ​​یا H برای حداکثر راحتی.

خوب است بدانید کفش هایی با کفی قابل جابجایی در عرض های F، G و H از شرکت Gabor موجود است.

کفش‌های با زیره و بالشتک راحتی بیشتری را ارائه می‌دهند. بالشتک اضافی در مواد مصنوعی منبسط شده در ناحیه پاشنه و یک سطح پشتیبانی نرم اضافی از مفاصل شما در هر مرحله محافظت می کند.

یکی دیگر از مزایای کفی آناتومیک این است که می توان آن را برداشت تا حجم بیشتری را در داخل به شما ارائه دهد، به عنوان مثال برای اضافه کردن کفی های ارتوپدی یا کفی های بسیار گرم در زمستان.

در میان مدل‌هایی که دارای تناسب بسیار گسترده هستند، کفش‌هایی برای پاپوش‌های قوی پیدا خواهید کرد. این کفش ها با تناسب راحت و پهن تر، راحتی بهینه راه رفتن و پاهای بدون درد را برای شما تضمین می کنند.

مدل‌های عریض فوق‌العاده موهبتی واقعی برای پاها هستند و مخصوصاً برای مشتریان مبتلا به هالوکس والگوس مناسب هستند.