قیمت خرما برحی آبادان

خرما برحی از لحاظ کیفیت دارای مرغوبیت و ویژگی‌ های بسیار خوب و متفاوت می باشد و این امر بر افزایش قیمت و نرخ متفاوت آن با سایر خرما های دیگر تاثیر گذاشته است، با این وجود قیمت خرما برحی آبادان با شرایط فروش ویژه و استثنایی سبب شده تا این ماده غذایی با کیفیتی بسیار خوب و قابل قبول در اختیار سایر خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته و از نرخ پایین و مناسبی برخوردار باشد.

قیمت خرما برحی آبادان

قیمت خرما برحی

قیمت خرما برحی قیمت خرما در بازار بستگی به عوامل مختلفی دارد، به همین دلیل نخل داران و فروشندگان با در نظر گرفتن این عوامل اقدام به قیمت گذاری خرما برحی در بازار فروش می نمایند‌، در ادامه به بررسی و شناخت عوامل موثر بر قیمت خرما برحی می پردازیم که به این صورت است:

  • با توجه به اینکه که این نوع خرما دارای درجات مختلفی از لحاظ کیفیت می باشند، به همین دلیل می توان گفت که هر کدام از این محصول دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند‌، هر میزان که این نوع خرما از مرغوبیت بهتری دارا باشد و ناخالصی های آن کمتر باشد، ارزش اقتصادی آن بیشتر می گردد.
  • اگر این محصول را به صورت بسته بندی خریداری کنید، ارزش اقتصادی آن نسبت به خرما فله ای بیشتر است، زیرا هزینه های مختلفی برای بسته بندی این محصول اختصاص داده می شود. البته نوع بسته بندی نیز متفاوت است که می توان گفت هر کدام دارای تعرفه های خاص خود می باشند.
  • شرکت ارائه دهنده خرما برحی در بازار کشورمان از دیگر موارد مهم در تعیین سطح قیمت این محصول در بازار است، امروزه شرکت های معتبر دارای جایگاه ارزشمندی در نرخ گذاری این محصول دارند.
  • با توجه به اینکه میزان هزینه ای که نخل داران این منطقه برای برداشت این نوع خرما اختصاص می دهند، در هر سال زراعی متفاوت است به همین دلیل هر کدام از این هزینه ها می تواند در قیمت این محصول تاثیر خوبی داشته باشد.
  • میزان تورمی که در بازار فروش وجود دارد، از دیگر موارد مهم و اساسی برای نرخ گذاری این نوع خرما در بازار فروش است. البته مهم ترین عاملی که می توان برای تعیین قیمت این محصول در نظر گرفت، می توان به وجود دلالان و واسطه گران برای تعیین قیمت این محصول دانست، هر میزان این افراد در بازار فروش نفوذ بیشتری داشته باشند، قیمت آن نیز به صورت دوره ای افزایش پیدا می کند، این امر بیشتر به ضرر مصرف کنندگان است.
  • میزان عرضه و تقاضا برای خرید و فروش این محصول از دیگر موارد مهم برای قیمت گذاری خرما برحی می باشد، زیرا اگر میزان تقاضا بیشتر از عرضه آن باشد، این امر باعث افزایش قیمت سرسام آور این خرما در بازار می گردد، بخصوص در ماه رمضان دولت باید اقدام به تعادل نگه داشتن عرضه و تقاضای این محصول نماید.

از موارد شناخت بهترین نوع خرما برحی می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

  • درشت و تازه بودن
  • یکدست بودن خرمای رویی در مقایسه با خرمای زیرین
  • استحکام بالای ظروف بسته بندی و جلوگیری از له شدن خرما
  • شفافیت بالای خرما
  • رسیده بودن خرما و عدم کالی
  • سطح خرما یکدست و عاری از کرم خوردگی و پوسیدگی

برای تشخیص میزان کیفیت انواع خرمای برحی مقیاس ها و تراز های گوناگونی در نظر گرفته شده است که می توان به مواردی اشاره کرد از جمله؛

اگر خرما تر و نم دار باشد نشانه تازه بودن محصول و امسالی بودن آن است اما باید دقت داشته باشید خرمایی که تر باشد وزن بیشتری را در ترازو نشان می دهد‌. خرما با کیفیت هنگامی که آن را با پوستش بخورید بسیار ابری، نرم، گوشتی و شیرین است. خرمایی که از کیفیت عالی برخوردار است بافت هایی تو پر و شیرین و لذیذی دارد و مغز آن نرم و با روکش قهوه ای بوده که نشان از وفور کلسیم در آن است.

خرمای برحی کرم زده و خراب و بی مغز نیست بلکه سرشار از خواص و امتیاز کیفیتی اعلا است. مشخصات خرمای برحی بسیار ویژه و عالی می باشد که باعث شده این نوع از خرما را به یکی از پرفروش ترین نوع خرماهای ایرانی تبدیل شود.

خرما برحی آبادان

خرما برحی آبادان دلایل پرمصرف بودن خرما برحی به ویژگی های ممتاز خرما و خواص فوق العاده آن برمی گردد، خرما برحی آبادان بسیار گوشتی است، رنگی طبیعی و مناسب دارد، دارای سایز و اندازه های استاندارد است، گوشت آن از هسته جدا است و پوستی نازک دارد، این خرما برای تهیه انواع فراورده ها به کار می رود و بسیار محبوب و پر طرفدار است، بنابراین محصولی صادراتی به حساب آمده و متقاضیان زیادی در بازارهای سراسر جهان دارد.

خرما حاوی مواد معدنی بسیار بی شمار می باشد، این محصول منبعی غنی از فیبر می باشد، فیبر ماده ای بسیار مفید است که احساس سیری به وجود آورده با جلوگیری از پرخوری مانع از چاقی شده و باعث لاغری و تناسب اندام می شود، فیبر باعث هضم سریع تر و بهتر غذا می شود، بنابراین به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کرده و غذا را به خوبی هضم می کند.

بهترین فروشنده منصف و برتر خرما با قیمت فوق العاده در ایران در این نمایندگی فروش حضور دارد تا پاسخ گوی سفارشات شما عزیزان در تمامی نقاط کشور باشد. کلیه اقلام این نوع از خرمای ایرانی در این عمده فروشی از ترکیب مرغوب ترین نوع آن می باشد.

در حال حاضر وجود حوزه تجارت الکترونیک و ابزاری مانند اینترنت سبب شده است تا فروش آن در سراسر کشور رو به افزایش باشد. اینجا معتبرترین و بهترین فروشندگان برتر خرما حضور دارند تا محصولات خود را بصورت مستقیم به دست تمامی مشتریان عزیز در سراسر ایران برسانند. تمامی این فروشندگان صاحبان معتبر این حرفه بوده و دارای فروشگاه های معتبر حضوری نیز می باشند که از طریق این آدرس سایتی معتبر و مشخص حضور به هم رسانده اند تا از چشم مشتریان نکته سنج و کیفیت خواه دور نمانند.

این محصول در این نمایندگی از تمامی مراحل کیفیتی عبور کرده و بنابراین محصولی معتبر و آزمایش شده است که حتی با آوازه و برند معتبری که به دست آورده است به کشورهای خارجی با صف تقاضای بالا صادر می گردد.

فروش مستقیم خرمای تازه و اصل در فروشگاه معتبری همانند این جا می تواند برای شما بسیار رضایت بخش باشد. این فروش مستقیم می تواند فروشی راضی کننده از جهت کاهش قیمت در فرایند هزینه ترخیص کاری، دریافت محصولی درجه یک و اصل آن هم از دست تولید کننده اصیل محصول که تنها برای مشتریانش شادمانی و رضایت خاطر در استفاده از محصول خود را هدف قرار داده است خریدی شایسته و اقتصادی و بسیار مطمئن خواهد بود.