فروش سیم مفتول گالوانیزه اصفهان به تک فرزندان رایگان است

مهار سیم آلومینیومی به جای مهار سیم مسی  و یا سیم مفتول گالوانیزه اصفهان با ترمینال مسی پرس شده است که می تواند وزن و هزینه را کاهش دهد. این کار یک فناوری فشرده‌سازی پالس الکترومغناطیسی را برای اتصال دسته سیم آلومینیومی و ترمینال مسی خودروی الکتریکی پیشنهاد می‌کند.

یک سیستم چین دار پالس الکترومغناطیسی 28 کیلوژول برای چین دادن دسته سیم آلومینیومی و ترمینال مسی ایجاد شد و اتصالات قابل اعتماد بدست آمد و آزمایش شد.

نتایج تجزیه و تحلیل ریزساختار نشان می‌دهد که رابط اتصال دارای مورفولوژی موج‌دار است و هیچ اثر آشکاری بر روی آبکاری در طول برخورد با سرعت بالا وجود ندارد.

نتایج تجزیه و تحلیل طیف‌سنجی پراکنده انرژی نشان می‌دهد که انتشار عنصر فلزی در رابط اتصال وجود دارد. نتایج آزمایش نشان می دهد که اتصالات با عملکرد الکتریکی خوب را می توان به دست آورد، که می تواند به جای مهار سیم مسی، تحقق مهار سیم آلومینیومی را ارتقا دهد.

این کار می تواند مرجع فنی و پشتیبانی نظری برای توسعه مهار سیم های ولتاژ بالا برای وسایل نقلیه الکتریکی ارائه دهد.

اگر صنعت سیم در یک مسابقه بوکس شرکت می کرد، مس به عنوان قهرمان سنگین وزن مطرح می شد. این ماده برای چندین دهه بر بازار کابل و سیم تسلط داشته است.

اما، یک رقیب سبک وزن جدید در آلومینیوم شهر وجود دارد.

نوسانات اخیر قیمت برخی از تولیدکنندگان را مجبور کرده است که جایگزین هایی برای سیم مسی مانند آلومینیوم با روکش مسی، آلومینیوم هسته جامد و سیم کامپوزیت در نظر بگیرند.

قیمت مس در ماه گذشته به سطوح بی سابقه ای افزایش یافت و در چندین بورس فلزی پیشرو به بالای 4 دلار در هر پوند افزایش یافت – بیش از 20 درصد افزایش نسبت به سطوح سال 2009.