فروش خرمای پیارم درجه یک

پیارم نام یکی از انواع خرمای کشت شده در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان است. خرمای پیارم با ارزش ترین خرما برای تجارت در ایران است. یک بازار عالی در خارج از کشور داشته باشید. خرمای تازه و خشک در اکثر نقاط جهان برای فروش موجود است. فروش خرمای پیارم درجه یک تازه در حال حاضر در بسیاری از سوپرمارکت های آنلاین امکان پذیر است . وقتی به خرما فکر می کنید، احتمالاً اولین نوع خرماهای خشک شده است.

فروش خرمای پیارم درجه یک

فروش خرمای پیارم

فروش خرمای پیارم

هر ساله مقادیر زیادی از این خرما به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود. قیمت خرمای پیارم بالاتر از انواع دیگر و همچنین مرغوب ترین خرمای ایران است که باعث شده صادرکنندگان خرما در سطح وسیعی خرمای پیارم را صادر کنند. پیارم در اوایل مرداد تغییر رنگ داده و زرد می شود که کمی از حالت قابض خارج شده و شیرین می شود. سپس در اوایل شهریور رنگ خرما قهوه ای شده و کم کم به رطب تبدیل می شود. البته خرمای کمتری در حالت مرطوب برداشت می شود و عمدتاً اجازه می دهد خرما مقداری رطوبت را از دست بدهد. بسته به منطقه یا روستایی که خرما در آن کشت می شود، خرمای رسیده در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برداشت می شود.

خرمای پیارم معمولا در کارتن های بزرگ بسته بندی می شود. نوع بسته بندی به صورت سنتی در شهرک حاجی آباد انجام می شود. یکی از نیازهای اولیه برای بسته بندی و نگهداری خرمای پیارم شرایط نگهداری آن است که می تواند بر کیفیت فروش این محصول تاثیر بسزایی داشته باشد. بهتر است این خرما را در محیط های آرام و دور از رطوبت نگهداری کنید. پیارم مشکی یا تیره که از قدیم به پیارم خاص حاجی آباد شهرت داشته، طعمی تند و مستحکم دارد و قیمت بالاتری نسبت به نوع دیگر آن یعنی پیارم طلایی دارد، بر خلاف پیارم طلایی که به دلیل این رنگ است. نوع منطقه کاشت و سن کم نخل. مایا طعم ملایم و سبک تری نسبت به نوع دیگر دارد و برای دوستانی که طعم تند پیاروم را دوست ندارند توصیه می شود.

قیمت خرمای پیارم صادراتی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. در دسترس بودن بازار یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت این محصول است. اگر این رقم خرما با کیفیت بالاتری برداشت شود، قیمت خرمای اصلی زاهدی نیز افزایش می یابد. همانطور که قبلا گفته شد، انواع خرمای پیارم با کیفیت های متفاوت در بازار موجود و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. این تفاوت قیمت را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد که می توان در قیمت گذاری این محصول در نظر گرفت. نوع بسته بندی یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تغییر قیمت این محصول در بازار است. هر چه این محصول بیشتر در ظروف مناسب و جذاب بسته بندی شود، ارزش اقتصادی آن بیشتر می شود. علاوه بر این، شرکت ها به نوعی در تغییر قیمت این نوع خرما در بازار فروش نقش دارند. قیمت این محصول را می توان بر اساس نوع بسته بندی و زیبایی این محصول به طور موثر مقایسه کرد.

خرمای پیارم درجه یک

خرمای پیارم درجه یک خرمای پیارم درجه که به عنوان یکی از مهم ترین و مهم ترین کالاهای صادراتی کشور عراق به شمار می رود، حمل و نقل بسیار آسان، دارای خواص نگهداری خوب و یکی از ارقام مرغوبی است که صادر می شود، زیرا یکی از ارقام قابل صادرات است. آنها از نوع دیررس هستند و میزان سقوط آنها قابل توجه است. خرمای پیارمنوعی خرمای خشک است که در ایران به مقدار قابل توجهی کشت می شود. با توجه به فواید خرمای پیارم، قند اولیه خرمای پیارم فروکتوز (شکر میوه) است و کسانی که یک بار این خرما را خورده اند به دلیل طعم عالی و ظاهر خوب و سایر خواص تغذیه ای آن معمولا مصرف کننده دائمی این خرما می شوند.

خرمای پیارم سرشار از پروتئین و سایر مواد معدنی است و ارزش غذایی بالایی دارد. به دلیل تحمل بالای نخل به شوری آب و خاک، در سطح وسیعی از باغ های حاجی آباد هرمزگان کشت شده است. روستاهای سرچاهان، تزرج، مدنویه، شهدادی، برآفتاب، دهین و بالا، نزار، درگاه، گهکم، گنج، دشت سید جوذر، جین و… در شهرستان حاجی آباد از نقاط اصلی تولید خرمای پیارم هستند. خرما ارزش غذایی بالایی دارد. صد گرم خرمای پیارم 125 کیلوکالری دارد در حالی که به ازای هر 100 گرم شکر 400 کیلوکالری انرژی وجود دارد، یعنی میزان انرژی حاصل از خوردن خرما بسیار کمتر از شکر ساده و بسیار کمتر از شکر است. باعث چاقی و اضافه وزن افراد می شود.

اگر به کیفیت خرما نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تقاضا برای آنها رو به افزایش است. به ویژه مسلمانان جهان که این میوه را از دوران باستان می شناسند. این به این دلیل است که هنوز کشورهایی هستند که درک خوبی از خرما ندارند. در نتیجه کشورهای علاقه مند به خرید خرما برای خرید این طلای سیاه به ایران و سایر کشورهای تولید کننده مانند مصر و عربستان سعودی سفر می کنند. همانطور که می دانید، نیازهای انسانی ما همزمان با جمعیت در حال افزایش است. در نتیجه تقاضا برای خرما سال به سال افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، بسته بندی به اندازه حمل و نقل خرمای پیارم بسیار مهم است.

ممکن است در مورد بسته بندی فقط به بسته بندی فکر کنید، اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. به بیانی دیگر، بسته بندی باید در عین زیبایی که دارد استانداردهای بین المللی را رعایت کند. مهمتر از همه، بسته بندی باید با محتویات سفارش مشتری مطابقت داشته باشد. به طور خلاصه، صادرات خرمای پیارم هم برای صادرکننده و هم برای خریدار سود قابل توجهی دارد و در نتیجه پول قابل توجهی به همراه دارد.

آیا میل به خرماهای خوشمزه و مغذی با قیمت های مقرون به صرفه دارید؟ در این صورت می توانید از خرمای پیارم ایرانی بهره ببرید . در میان خرمای معروف ایرانی، پیارم در رتبه دوم قرار دارد و خود را از سایر انواع خرما متمایز می کند. در پاراگراف های بعدی همه چیز در مورد خرما پیارم و مشخصات آن را می خوانید و از بازار پر رونق آن نیز یاد نمی کنید. خرمای پیارم که به خرمای مریمی نیز معروف است، به دلیل ظاهر زیبا و کشیده ای که از استان هرمزگان در جنوب ایران می آید،طرفداران بسیار زیادی را دارد. بنابراین اگر مایل به خرید خرمای پیارم درجه یک دارید به این سایت فروش مراجعه نمایید.