صف حراجی لباس بچه گانه در تولیدی به دلیل کرونا!

در کانادا، قانونی ساخت لباس خواب کودکان را تنظیم می کند تا خطر آتش گرفتن آنها در صورت آتش سوزی کاهش یابد. بنابراین انتخاب پارچه و طرح لباس باید معیارهای خاصی را رعایت کند.

به عنوان مثال لباس بچه گانه در تولیدی آنها باید آستین ها به مچ دست تنظیم شوند و تزئیناتی مانند توری، گلدوزی یا حاشیه نباید از روی لباس بیرون بزند.

علاوه بر این، پارچه نباید خیلی سریع مشتعل شود. با این حال، استفاده از مواد شیمیایی برای جلوگیری از گسترش شعله ضروری نیست.

اگر سازنده تصمیم بگیرد که از آنها استفاده کند، باید اطمینان حاصل کند که آنها سمی نیستند. وجود این محصولات باید روی برچسب مشخص شود.

نوزادان پوست حساسی دارند. بنابراین اقدامات احتیاطی خاصی در طول نگهداری برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک و تحریک ضروری است.

از صابون ملایم استفاده کنید. شستشوی دوم را انجام دهید تا تمام آثار صابون از بین برود. از نرم کننده هایی که ممکن است برای برخی از نوزادان تحریک کننده باشد خودداری کنید.

گاهی اوقات شستن لباس های نوزاد جدا از لباس های بقیه افراد خانواده راحت تر است. همچنین لباس های نو باید همیشه قبل از اولین پوشیدن شسته شوند.

اگر کودک شما به دلیل تف کردن یا ریختن پوشک او کثیف شد، فوراً لکه را تمیز کنید. به عنوان مثال، می توانید لباس را در آب صابون خیس کنید تا از ایجاد لکه جلوگیری کنید.

اگر خارج از منزل هستید، استفاده از دستمال یکبار مصرف، قسمت عمده آن را در حین انتظار برای بازگشت به خانه از بین می برد.

چگونه کودک را با توجه به درجه حرارت لباس بپوشیم؟

یک نوزاد نمی تواند تشخیص دهد که سرد است یا گرم. بنابراین مهم است که مراقب باشید تا مطمئن شوید که بدون توجه به دما، راحت باقی می ماند.

علاوه بر این، نوزاد زیر یک ماه به سرعت گرما را از طریق اندام‌ها، یعنی به ویژه از طریق سر و اندام‌های فوقانی و تحتانی از دست می‌دهد. به طور کلی، پوشاندن لباس نوزاد با ضخامت بیشتر از بزرگسالان پیشنهاد می شود.