سویا خوراک طیور که موجب شد پرنده ای از تلف شدن نجات یاید

انتخاب ترکیبات مبتنی بر سویا خوراک طیور پروتئین هاملت در رژیم غذایی حیوانات جوان می تواند سلامت و عملکرد دام را در طول عمر افزایش دهد و حذف ANFها از طریق فرآیند تولید ثبت شده ما، از همان ابتدا منجر به ایجاد روده سالم در حیوانات جوان می شود و حذف ANFs منجر به کاهش خطر اختلالات گوارشی می شود و می تواند به جذب بهینه مواد مغذی کمک کند.

کمک به یک روده سالم می تواند منجر به بهبود وضعیت کلی حیوان شود و میزان انرژی حاصل از غذا را به سمت پاسخ ایمنی به جای رشد کاهش دهد و مزایای بهبود سلامت روده از این ایده حمایت می کند که تغذیه با مواد با کیفیت بالا به رفاه حیوانات کمک می کند، که یک ستون اساسی هر تولید پایدار است.

پایداری یک موضوع پیچیده و چند عاملی است که در یک فعالیت خاص و از جمله تغذیه حیوانات اعمال شود و با این حال، یک فرمول ساده پایداری را به خوبی خلاصه می کند: “انجام بیشتر با کمتر و این کاری است که سویا انجام می دهد، گیاهی از خانواده حبوبات، که پروتئین های خود را با توانایی رشد بدون لقاح نیتروژن سنتز می کند و انجام بیشتر با کمتر نیز به معنای تشویق روش‌های خوب تولید سویا از طریق تامین منابع آن در مناطق اختصاص‌یافته تاریخی و بدون استراحت است.

سویا خوراک طیور

سویا و غذاهای سویا به ویژه برای افرادی که از رژیم های گیاهی و وگان پیروی می کنند محبوب هستند و این به دلیل محتوای پروتئین با کیفیت بالا (“کامل”) و توانایی آنها برای تبدیل به شیر و جایگزین های گوشت است.

سویا حاوی موادی شبیه هورمون به نام فیتواستروژن است که عملکرد هورمون استروژن را تقلید می کند و با اثرات مفیدی برای سلامتی مرتبط است و خوردن غذاهای حاوی سویا ممکن است خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مختلف از جمله بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی، بیماری عروق کرونر قلب (CHD)، برخی سرطان ها را کاهش دهد و سلامت استخوان ها را بهبود بخشد.