زشت ترین تابلو گلدوزی شده در یک حراجی به مزایده گذاشته شد

می خواهید وارد گلدوزی شوید اما نمی دانید از کدام پارچه برای رد کردن نخ های خود استفاده کنید؟ با انتخاب پارچه مناسب یا بوم مناسب، تمام توصیه های ما را برای شروع گلدوزی در اینجا بیابید.

بنابراین شما تمام شانس ها را برای موفقیت در خلقت گلدوزی شده خود به دست خواهید آورد. ما در ادامه این مقاله همه چیز را برای شما توضیح می دهیم!

تقریباً برای تابلو گلدوزی شده روی هر پارچه ای می توان گلدوزی کرد! فقط محدودیت پارچه باید حداقل ضخامت داشته باشد تا هنگام گلدوزی ساییده نشود.

برای شخصی سازی لباس ها، کیف های پارچه ای، کفش های برزنتی، روکش کوسن ها و انواع تکیه گاه های نساجی هیچ چیز بهتر نیست!

بنابراین، از یادگیری در مورد گلدوزی روی این تکیه گاه های مختلف شک نکنید:

  • پارچه پنبه ای
  • پارچه جرسی
  • پارچه ساتن
  • پارچه مخملی
  • چرم مصنوعی
  • نمد
  • بوم ضخیم

این لیست کامل نیست ! از لحظه ای که پارچه شما مات است، شانس زیادی وجود دارد که بتوانید الگوها یا الگوهای دیگری را روی ساپورت خود بدوزید.

در Creavea، ما صدها پارچه را به صورت کوپن یا برش پارچه بر حسب متر ارائه می دهیم. برای همه چیزهایی وجود دارد! پارچه های زیر برای انجام کارهای کوچک گلدوزی مناسب هستند.

برای یک پروژه کامل تر، به شما توصیه می کنیم از پارچه های گلدوزی استفاده کنید. پارچه‌های کتانی یا پارچه‌های آیدا برای پروژه‌های گلدوزی سنتی یا دوخت متقاطع مناسب هستند.

توصیه می‌کنیم این پارچه‌ها را روی حلقه گلدوزی بکشید که در چندین سایز در فروشگاه آنلاین Creavea موجود است!

چگونه پارچه آیدا را انتخاب کنیم؟

پارچه های آیدا علاوه بر اینکه در چندین فرمت ارائه می شوند، دارای توری متفاوتی هستند. این بدان معنی است که شما می توانید سوزن خود را از سوراخ های کم و بیش با فاصله عبور دهید.

در Creavea، ما به شما تعدادی بخیه در هر سانتی متر می دهیم. هرچه تعداد بخیه ها در سانتی متر بیشتر باشد، با ساختن الگوهای ظریف و دقیق تر، می توانید در خلق خود دقیق تر باشید.

از سوی دیگر، باید با درک نکات بیشتر روی بوم خود، صبر بیشتری از خود نشان دهید.