ریسک های موجود در خرید برند اصل چمدان سامسونت و نحوه شناخت خصوصیات برند اصل

دلیل آسیب برند چمدان سامسونت: یک ریسک همیشه موجود به عنوان یک شرکت که برای قدرت قیمت گذاری به ارزش ویژه برند متکی است، آسیب برند است. این می تواند به اشکال مختلفی باشد. اولین مورد می تواند نقص محصول یا مشکلات کیفیت باشد.

سامسونایت این مشکل را با آزمایش دقیق محصولات (2500 بار انداختن آنها توسط دسته، کشیدن آنها روی 10 مایل از سطوح ناهموار/ناهموار و غیره) برطرف می کند.

مورد دوم می‌تواند توزیع‌کننده‌ها یا اشخاص ثالثی باشند که محصولات را در کانال‌های اشتباهی به فروش می‌رسانند، مانند زمانی که یک شخص ثالث ناشناس کالاهای Tumi Tech را قبل از خرید در Wal-Mart فروخت. تومی به سادگی با نمایش در هایپرمارکتی مانند وال مارت، می تواند در نظر مصرف کنندگان دچار تغییری شود.

سومین مورد در آسیا رایج ترین است، جایی که کالاهای تقلبی برای بسیاری از برندها مشکل مادی ایجاد می کنند. Samsonite با جدیت تمام ارائه دهندگان کالاهای تقلبی را ردیابی می کند و آنها را به دلیل نقض علامت تجاری و/یا حق ثبت اختراع تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

چمدان

از Samsonite و Tripp گرفته تا Eastpak، نظرسنجی ما از صاحبان چمدان نشان می‌دهد که شما برای یک کیف خوب نیازی به پول ندارید.

شیک ترین برندهای چمدان وعده محصولاتی را می دهند که عملاً نابود نشدنی هستند. نظرسنجی ما از صاحبان چمدان نشان داد که این وعده ها درست است. Samsonite و Eastpak به پنج ستاره عالی برای دوام کیف های اندازه کامل خود دست یافتند – آنها واقعاً محصولات را ماندگار می کنند.

اما ما همچنین متوجه شدیم که مارک‌های ارزان‌تری نیز وجود دارند که تقریباً به همان خوبی عمل می‌کنند – و ممکن است ۱۰۰ پوند از قیمتی که می‌پردازید کم کنند.

پرسیدیم کدام؟ اعضا برای ارزیابی چمدان‌ها و کیف‌های کابینی که در پنج سال گذشته خریداری کرده‌اند، از فضای جیب گرفته تا اینکه آیا چرخاندن آن‌ها روی سطوح مختلف آسان است یا خیر، رتبه‌بندی می‌کنند، و ۲۷۹۹ صاحب چمدان پاسخ دادند.