ریختن رب انار یک کیلویی در دریا توسط یکی از ملوانان

رب انار با آنتی اکسیدان های پلی فنولی قابل توجه و ویتامین C، به جلوگیری از استرس اکسیداتیو و شرایط التهابی کمک می کند. استرس اکسیداتیو عامل اصلی ایجاد چین و چروک و پیری شناخته شده است. پیشگیری از استرس اکسیداتیو به معنای بهبود کلی در سلامت پوست شما است.

نوع رب انار یک کیلویی حاوی نیاسین با غلظت بالا است که به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

رب انار منبع غنی ویتامین های B1، B5، B3 و B6 است. تیامین یا ویتامین B1 به تولید انرژی کمک می کند و به آنزیم هایی کمک می کند که به عملکرد سیستم قلبی عروقی، ماهیچه ها و سیستم عصبی کمک می کنند.

نیاسین یا ویتامین B3 برای حل مشکلات مربوط به سیستم گوارشی و عصبی شناخته شده است. اسید پانتوتنیک یا ویتامین B5 برای رشد و نمو طبیعی بدن ما ضروری است.

ویتامین B6 در رب انار به بدن شما کمک می کند تا پروتئین های مصرف شده را تجزیه کند. همچنین به حفظ تعداد سالم گلبول های قرمز خون که برای تامین اکسیژن در سراسر بدن ضروری هستند کمک می کند.

رب انار سیستم ایمنی و عملکرد دستگاه گوارش را تقویت می کند.

این نوع رب همچنین حاوی غلظت خوبی از ویتامین C است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما ضروری است. تولید گلبول های سفید را تحریک می کند که اولین خط دفاعی بدن ما در برابر بیماری های مضر و عوامل بیماری زا است.

انواع خاصی از ویتامین های خانواده B به وفور در ملاس وجود دارد. اینها به تقویت عملکرد عضلات شما و بهبود کارایی سیستم عصبی کمک می کنند.

این بدان معنی است که شما می توانید حرکت پریستالتیک نرم تری داشته باشید و عملکردهای گوارشی را بهبود ببخشید. از این رو، مشکلاتی مانند نفخ، گرفتگی عضلات و یبوست در کوتاه ترین زمان از بین می روند.