در زمستان با سفره یکبار مصرف 50 متری برای خود بارانی درست کنید

سفره های پلاستیکی خشک با آب درمان نمی شوند. الیاف سلولزی با تکنیک هوا، خشک کار می شود، از این رو نام اصلی انگلیسی air-laid است.

نتیجه ماده ای است که در لمس نرم، ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم است، حتی در صورت مرطوب بودن، بهداشتی است، زیرا می تواند در حین پردازش استریل شود و با تضمین نتیجه با رنگ های درخشان، زیبا حتی در سایه های پررنگ مانند قرمز و یا زرد و یا آبی قابل چاپ یا رنگ آمیزی است.

سفره یکبار مصرف 50 متری را می توان مجددا استفاده کرد، اما اغلب به عنوان یک ماده ایده آل برای سفره های یکبار مصرف در نظر گرفته می شود که برای سفره و دستمال استفاده می شود.

به همان اندازه که سفره در لمس نرم هستند، دستمال های پارچه ای، سلولزی یا سلولز خالص نیز اینگونه هستند.

وات سلولزی با ایجاد مخلوطی از لایه های سلولزی خالص و خمیر کاغذ بازیافتی انتخاب شده ساخته می شود. از کفپوش برای مصارف بسیاری استفاده می شود، از دستمال توالت گرفته تا حوله های درهم، با این حال، تفاوت در جذب است.

روکش مقاوم در برابر آب با افزودن رزین هایی به دست می آید که معمولاً در دستمال توالت وجود ندارد و در تماس با آب به طور طبیعی پوسته پوسته می شود.

با این حال، اگر به دستمال‌های نخی فکر کنیم، مقاومت آنها در برابر رطوبت یک جزئیات ضروری است.

بنابراین، در رومیزی های یکبار مصرف، بدون شک، کفپوش کاغذ مادری برای دستمال سفره است، اما به دلیل جذب عالی مایعات، ماده مناسبی برای زیر لیوانی است.

کاغذ کاهی: یک بار مصرف بی انتها، مناسب برای غذاهای سرخ شده و ارزان است.

بیایید با کمی کنجکاوی در مورد این نام شروع کنیم. در گذشته، دقیقاً در قرن نهم، تولید کاغذ در ژاپن یک صنعت واقعی بود و انواع جدیدی از کاغذ به طور مداوم در کارخانه کاغذسازی امپراتوری ایجاد می شد.

در ابتدا فقط با رافیای توت تولید می شد، اما بعداً با کنف و کاه نیز ساخته شد.