حکم جلب برای لنت ترمز شرکتی 206 توسط اداره راهنمایی و رانندگی!

مطابق با دسته مواد اصطکاک آلی در وسایل نقلیه موتوری، لنت ترمز حاوی نسبت کمتری از فلزات و نسبت بیشتری از الیاف آلی یا معدنی است.

لنت ترمز شرکتی 206 یکی از بهترین انواع لنت ها می باشد که با بهترین فلزات  ساخته شده است تا ایمنی را حین رانندگی تامین نماید.

رزین به رزین مصنوعی به عنوان یک اتصال دهنده اشاره می کند. آنها در عملکرد ساکت‌تر هستند و دیسک‌های ترمز کمتر فرسوده می‌شوند، اما تمایل دارند تحت بارهای سنگین لعاب دهند و در نتیجه اثر اصطکاک را کاهش داده و عمر مفید کمتری دارند.

راننده پدال ترمز را فشار دهد، لنت های ترمز توسط پیستون های کالیپر ترمز بر روی دیسک ترمز فشار داده می شود که به طور غیرقابل چرخش به توپی چرخ متصل است. این باعث کاهش سرعت خودرو می شود.

ترمزهای با عملکرد عالی برای یک سفر ایمن، همه چیز هستند. بنابراین، ترمزها باید به طور منظم از نظر عملکرد و وضعیت سایش اجزای جداگانه بررسی شوند.

یک ترمز به خوبی نگهداری شده و به درستی کار می کند، مهم ترین گام برای یک تجربه رانندگی ایمن است.

ترمزها وظیفه دارند با خیال راحت و آسوده سرعت خودرو را کاهش داده و در صورت لزوم خودرو را به حالت سکون درآورند.

لنت ترمز TRWلنت های ترمز بین دیسک ترمز و کالیپر ترمز قرار می گیرند و در هنگام ترمز روی دیسک ترمز فشرده می شوند. ترمز خودرو با تبدیل انرژی جنبشی به انرژی گرمایی انجام می شود.

ترکیب مواد آستر مواد اصطکاکی و کیفیت اجزای پوشش جداگانه، نقش تعیین کننده ای در کاهش سرعت خوب خودرو، با اندازه گیری همزمان و ترمز بدون صدا و لرزش دارند: یک ماده پیچیده برای آسترهای اصطکاکی لازم است. در شرایط تغییر عملکرد، بهترین نتایج ممکن را در ترمزگیری بدست آورید.

این از اجزای مختلف مواد کامپوزیت ساخته شده است و نباید تحت هیچ شرایطی خراب شود.

به منظور اطمینان از سطح بالایی از ایمنی، لنت ترمز باید این موارد را داشته باشد:

  • دارای ضریب اصطکاک ثابت (ضریب اصطکاک)
  • از نظر مکانیکی بسیار انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر دما