جو نامطبوع تهویه مطبوع خانگی !!

سیستم CMV سیستمی برای تهویه مکانیکی کنترل شده است، یعنی یک یا چند ماشین طراحی شده برای تبادل مداوم هوا در خانه و به طور کلی در محیط های داخلی.

انتخاب ادغام یک سیستم تهویه مطبوع خانگی به شما امکان می دهد از تبادل صحیح هوا در اتاق های بسته در همه شرایطی که مدیریت آن با باز کردن پنجره ها ممکن نیست یا راحت نیست، اطمینان حاصل کنید.

این یک شرط ضروری برای تسهیل تخلیه آلاینده‌هایی است که می‌توانند اثرات منفی بر سلامتی داشته باشند و از راحتی و سلامت بیشتر در خانه، ادارات و مدارس اطمینان حاصل کنند.

تهویه مکانیکی نیز در تمام خانه‌ها و خانه‌های مدرن کم‌مصرف با عایق‌بندی بالا ضروری است تا از مشکلات رطوبت و کپک‌زدگی جلوگیری شود و در عین حال ساختمان را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و ارزش آن را حفظ کند.

سیستم CMV می‌تواند از نوع متمرکز باشد به طور کلی در ساختمان‌های جدید استفاده می‌شود یا غیرمتمرکز ایده‌آل برای مداخله در ساختمان‌های موجود و برای مدیریت ریزاقلیم به روشی متفاوت اتاق به اتاق.

در هر صورت، هدف بیرون راندن هوای تخلیه شده موجود در محیط های داخلی و وارد کردن هوای تازه از بیرون به جای آن است.

پیشرفته ترین سیستم های تصفیه هوا مجهز به فیلترهایی با راندمان بالا برای تصفیه هوای خارجی قبل از ورود به اتاق ها و با مبدل حرارتی برای بازیابی انرژی حرارتی هوای تخلیه شده و انتقال آن به هوای ورودی است.

عملکرد یک سیستم تهویه مکانیکی کنترل شده در داخل خانه آغاز می شود: هوای تخلیه شده، اشباع شده از رطوبت، دی اکسید کربن و مواد مضر به داخل سیستم مکیده می شود.

وارد واحد بازیابی حرارت می شود و در آنجا انرژی حرارتی خود گرمای حاصل از گرمایش در زمستان و خنکی از کولر در تابستان را به هوای جدید منتقل می کند که از خارج گرفته شده و قبل از رسیدن به مبدل فیلتر شده است.

در این مرحله هوای جدید، گرم شده یا سرد، آماده ورود به محیط های داخلی است، در حالی که هوای کهنه به خارج از جایی که پراکنده می شود، خارج می شود.