جوراب کالج ترک می توانند فشار وریدی را کاهش دهند

جوراب‌های فشاری که می توانند در انواع جوراب کالج ترک باشند به خوبی به بازگشت وریدی کمک می‌کنند، فشار وریدی را کاهش می‌دهند، از رکود وریدی و زوال دیواره‌های وریدی جلوگیری می‌کنند و با کمک به بدن در حرکت خون به سمت بالا پا در برابر جاذبه جاذبه، درد و سنگینی پاها را به طور موثر تسکین می‌دهند.

بازگشت به ریه ها برای اکسیژن رسانی از طریق یک شبکه وریدی پیچیده و هنگام فشرده کردن اندام با یک جوراب فشاری مدرج یا جوراب – قوی ترین (بالاترین نقطه فشار) همیشه در مچ پا است و با کار کردن جوراب فشار به سمت بالا پایین می آید.

جوراب‌ها و جوراب‌های فشرده ATN به درمان فلبیت، ترومبوز کمک می‌کنند و پس از جراحی، اسکلروتراپی و سایر اشکال درمان وریدهای واریسی و همچنین برای تسکین همه شرایط بیماری‌های وریدی مزمن (سنگینی پاها، رگ‌های واریسی، ادم، زخم‌های پا) استفاده می‌شوند.

جوراب کالج ترک

همچنین استفاده از محصول فشرده سازی ATN را برای جلوگیری از مشکلات وریدی در دوران بارداری و سفرهای طولانی تشویق کنید.
قلب اکسیژن و خون غنی از مواد مغذی را از طریق شبکه ای از شریان ها به تمام سلول های بدن پمپ می کند و وریدها مواد زائد تولید شده توسط بدن و خون بدون اکسیژن را به قلب و ریه‌ها برمی‌گردانند تا با اکسیژن و مواد مغذی غنی شوند قبل از پمپاژ مجدد به بدن جایی که چرخه ادامه دارد.

سیاهرگ‌ها باید بر جاذبه غلبه کنند تا خون مصرف‌شده را به قلب برگردانند و انقباضات ریتمیک قلب و حرکات قفسه سینه و عضلات بدن به عنوان مثال ماهیچه های ساق پا به انتقال خون به قلب از طریق سیاهرگ ها کمک می کنند.