ثروت عجیب ایرانیان خارج از کشور+فیلم

پنج ثروتمند برتر جهان که شرکت‌های آنان در حوزه فناوری فعال است، مجموعاً ۸۵.۰۷ میلیارد دلار از ثروت خود را در چند هفته اول سال ۲۰۲۲ به دلیل نابسامانی بازار از دست دادند.

کش ورزشی

یکی از وسیله های بسیار کاربردی در خانه و باشگاه که برای انجام تمرینات حرکات قدرتی بسیار مناسب است کش ورزشی بوده که می توانید آن را از مراکز معتبر شهرها مانند اصفهان، مشهد، شیراز و غیره می توانید آن را تهیه کنید.

استفاده از کش ورزی برای تمریناتی مانند عضله سازی، ورزش درمانی، تمرینهای قدرتی به کار می رود همچنین همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید متوجه خواهید شد که معمولا برای سایر حرکات کششی نیز مناسب است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به ورزش کردن اهمیت می دهید و علاقه دارید اما نمی توانید به باشگاه یا مراکز ورزشی بروید می توانید این وسیله را انتخاب کنید و در محیط خانه یا پارک از آن استفاده کنید.

کش ورزشی

صندلی ماساژور

در مواقع درد و خستگی زیاد بدن یکی از گزینه ‌هایی که به فکر هر کسی می ‌رسد استفاده از صندلی ماساژور می ‌باشد که به ‌علت قیمت آنها مردم معمولاً صندلی ماساژور دست‌دوم در تهران و سایر شهر‌ها خریداری و استفاده می‌ کنند، ساختار اصلی صندلیهای ماساژور از کیسه ‌های هوا و غلتک ساخته شده ‌است.

از نظر ظاهری هم اگر بخواهیم آنها را به چیزی تشبیه کنیم می ‌توانیم بگوییم که شبیه مبلهای راحتی و صندلیهای راحتی هستند و تفاوت آنها در این است که صندلیهای ماساژور علاوه ‌بر کارایی نشستن کار ماساژ را هم انجام می ‌دهند.

صندلی ماساژور

سررسید تبلیغاتی

اگر دوست دارید تا برند محصولاتتان به راحتی قابل نمایش بوده و توسط افراد زیادی شناخته شود و به فکر تبلیغات و بازاریابی هستید می توانید از سررسید تبلیغاتی استفاده کنید، شما با تولید محتوا بر روی صفحه های بالایی و پایینی این سررسیدها، این امکان را فراهم سازی می کنید تا برند محصولاتتان و یا آدرس مغازه و شرکتتان همواره مقابل چشم عموم قرار بگیرد.

این هم یکی از روشهای تبلیغی مانند چاپ بنر بر روی نایلون ضخیم پلاستیکی است، با چاپ بنر خود بر روی انواع سررسید نیز می توانید بازدهی کار خود را بسیار راحت به مراتب بالاتر ببرید و فروش فوق العاده داشته باشید.

سررسید تبلیغاتی

پوشه گیره دار

از میان تمام تولیدیهای پوشه گیره دار در ایران می توانیم شهر اصفهان را نام ببریم که این شهر بسیار مهم می باشد زیرا که در آینده ای نزدیک این شهر یکی از تجاری ترین شهرهای جهان می باشد و می توان از آن بعنوان یک شهر بسیار خوبی یاد نمود. پوشه های گیره دار انواع مختلفی را دارند که در ظاهر شما گمان می کنید که این پوشه ها همگی دارای نمایی یکسان می باشد.

و به جرات می توان گفت که در آینده ای نه چندان دور میتوانیم این نمونه را به خوبی مشاهده نماییم که مدلهای جدیدی می باشند و اگر شما می دانید که چگونه یک پوشه دارای کیفیت خوبی می باشد باید بگوییم که یک پوشه زمانی پوشه مناسب می باشد که بایستی از کیفیت بالا که منظور گیره بسیار قوی و با فنریت بالا ساخته بشود که گیره رکن بالایی را در این زمینه دارد.