تولید دستکش ایمنی سایز کوچک برای نوزادان جهت جلوگیری از زخمی کردن خودشان

تاثیرات مکانیکی مختلف دستکش های کار در برابر بریدگی و سوراخ شدن، سایش در مکان های چین های دائمی و پارگی حتی با تکان های قوی بسیار مقاوم هستند.

به طور معمول، دستکش ایمنی سایز کوچک در هنگام کار ساختمانی، در باغ و مناطق حومه شهر، هنگام بارگیری و تخلیه هر نوع محموله استفاده می شود.

قرار گرفتن در معرض دمای بالا. دستکش های ساخته شده از مواد خاصی که در زمینه متالورژی یا در کارهای جوشکاری استفاده می شوند می توانند در برابر سوختن باز، لمس سطوح داغ و فلز داغ و در برابر دماهای بالا محافظت کنند.

محیط های شیمیایی تهاجمی چنین دستکشی اجازه نخواهد داد مواد شیمیایی مختلف به پوست دست منتقل شوند: حلال ها و قلیایی ها، اسیدها و رنگ ها، هر ماده ای که ساختار خطرناکی از نظر بیولوژیکی دارد.

مناسب برای سازماندهی کار در آزمایشگاه ها، موسسات پزشکی و تحقیقاتی، در فارماکولوژی و تولید مواد شیمیایی.

از دمای پایین چنین دستکش هایی را می توان هم برای کارهای طولانی مدت در خارج از منزل یا در اتاق هایی با دمای منفی استفاده کرد و هم در صورت لزوم، کالاهای یخ زده یا سطوح بسیار سرد را در حین کار لمس کرد.

دی الکتریک، در هنگام کار با خطر برق گرفتگی ضروری است. این دستکش ها بسته به نوع و شکل، می توانند در زمینه های مختلف اقتصاد و صنعت مورد استفاده قرار گیرند.

از تولید مواد شیمیایی و متالورژی، جایی که، اول از همه، درجه بالایی از حفاظت در برابر آسیب های احتمالی برای تولید تجهیزات دیجیتال پیچیده مهم است، جایی که حتی با دستکش کار مهم است که به معنای واقعی کلمه هر میلی متر از سطح پردازش شده یا قطعات مونتاژ شده را احساس کنید.

بیایید به طور خلاصه در مورد مناطقی که می توان از دستکش های کار استفاده کرد که می توانید در سوچی در فروشگاه ما خریداری کنید صحبت کنیم.

ساخت و ساز در طیف وسیعی از کارهای انجام شده وجود دارد. در ساخت و ساز، اگر همه چیز طبق قوانین، به معنای واقعی کلمه در هر مرحله انجام شود، از دستکش کار استفاده می شود، از ابتدای نصب پایه و دیوارها تا پایان کار در داخل خانه ساخته شده از قبل.

دستکش های کار ساختمانی بسیار بادوام و مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی هستند. هنگام انتخاب و انتخاب اندازه مناسب بسیار مهم است، زیرا در طول کار ساخت و ساز باید زمان زیادی را در آنها صرف کنید.

بهترین گزینه دستکش بافتنی با روکش نقطه PVC است. آنها به خوبی از بریدگی ها و خراش های کوچک محافظت می کنند، حرکت را محدود نمی کنند، حتی برای مدت طولانی کار راحت هستند.