ترکیبی مناسب از بلوز و دامن با انواع سلیقه ها!

پیدا کردن ترکیب مناسب بلوز و دامن هرگز آسان تر از Gizia نبوده است، و با انواع سبک ها، رنگ ها، مواد و اندازه های مختلف، مطمئناً اضافات عالی را برای اضافه کردن به کمد خود پیدا خواهید کرد!

بخشی از پوشیدن دامن و بلوز، یافتن ترکیب های عالی برای ایجاد مبل سلطنتی طوسی شیک و زیبا است! هنگامی که ترکیب‌های مختلف لباس‌ها را انتخاب می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که کدام اقلام باید با چه چیزی مطابقت داشته باشند.

فکر کردن به مواردی مانند رنگ و سبک می‌تواند به اطمینان حاصل شود که مجموعه شما کاملاً با هم هماهنگ است! وقتی نوبت به انتخاب بهترین ترکیب در مورد دامن و بلوز می رسد، همیشه مهم است که استایل، تناسب و رنگ با یکدیگر مطابقت داشته باشند!

وقتی صحبت از ست کردن دامن و بلوز عالی با هم می شود، مهم است که در نظر داشته باشید که نمی خواهید چیزی که خیلی تنگ یا خیلی گشاد است بپوشید و بسیاری از افراد انتخاب می کنند که دامن گشاد را با یک بلوز تنگ ست کنید یا شومیز دامن انجام دهید.

مخالف. این تضمین می کند که بدن خود را بدون پوشیدن چیزی که ممکن است بیش از حد نمایان یا متناسب باشد برجسته کنید!

بلوز

Gizia گزینه های مختلف زیادی در مورد استایل دارد، از دامن های حاشیه ای گرفته تا دامن های طبقه دار، و تقریباً همه چیز در این بین! در نظر گرفتن سبک های مختلف و تطبیق آنها با سبکی که لباس شما را تحسین می کند، بخش مهمی از تعبیر خواب سیب زرد ظاهر ایده آل است!

زمانی که می‌خواهید لباسی را در آن بپوشید، باید هنگام انتخاب ترکیب‌های مختلف در نظر گرفته شود، شما نمی‌خواهید دامن‌های تابستانی را با تاپ‌های زمستانی ترکیب کنید، زیرا ممکن است به این معنی باشد که این لباس برای دماهای گرم یا سرد ایده‌آل نیست!؟

هنگام تصمیم گیری در مورد لباس، مهم است که ترکیب بلوز و دامن مناسب یکدیگر باشد! انتخاب طرح‌های رنگی خنثی و مشابه می‌تواند تضمین کند که ترکیبی را انتخاب نمی‌کنید که مکمل یکدیگر نباشد، به یاد داشته باشید، هر چه روشن‌تر و رنگارنگ‌تر شوید، شانس کمتری برای لابستر اطمینان از همخوانی لباس‌تان خواهید داشت!

  • منابع:
    1. The Best Skirt and Blouse Combinations
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با پرندگانی که شادی را به خانه می آورند
    2. نوعی نگین دندان که دندان هایتان را سفید می کند
    3. در کمپ ترک اعتیاد از خرما استفاده می شود
    4. روشهای انگیزشی برای کسب درآمد میلیونی در منزل!