تحقیقات جدیدی که درباره مصرف سرانه عموم از ست سرم گزارش شده است!

نارسایی قلبی یک مشکل عمده بهداشت عمومی، به ویژه در کشورهای صنعتی با جمعیت سالخورده است.

 همانطور که در بروز رسانی انجمن قلب آمریکا در سال 2021 تخمین زده شده است، تنها در ایالات متحده آمریکا حدود 6 میلیون بزرگسال با HF زندگی می کنند و حدود 64.3 میلیون نفر در سراسر جهان با HF زندگی می کنند.

 در ایالات متحده آمریکا، علت اصلی بستری شدن، ست سرم شستشو بستری مجدد و ویزیت سرپایی با هزینه بیش از 39 میلیارد دلار در سال است.

شیوع HF با افزایش سن به شدت افزایش می‌یابد و بیشتر مرگ‌ها و موارد شایع در ایالات متحده و اروپا در افراد بالای 65 سال رخ می‌دهد.

بنابراین  شناسایی و اجرای اقدامات پیشگیرانه ای که قادر به کند کردن تغییرات دژنراتیو در قلب و به تاخیر انداختن شروع HF هستند، اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

 این عوامل قبلاً در مطالعات مربوط به اتیولوژی ست سرم ایمپلنت و پاتوفیزیولوژی HF در نظر گرفته نشده بودند.

 این فرضیه از مطالعات با استفاده از مدل موش با محدودیت آب مزمن خفیف که غلظت سدیم سرم را به میزان 5 میلی مول در لیتر افزایش می داد، نشات گرفت.

ست سرم

 در آن مطالعات، محدودیت آب به مدت چند هفته تا طول عمر تغییرات مرتبط با خطرات قلبی عروقی را افزایش داد: افزایش نشانگرهای انعقاد و التهاب، فعال شدن سلول های اندوتلیال در میکروسیرکولاسیون و شریان های کرونر و تسریع تصلب شرایین.

 تجزیه و تحلیلی که ما در مطالعه حاضر ارائه می کنیم، شواهدی را برای این فرضیه فراهم می کند که هیپوهیدراتاسیون تحت بالینی مزمن مادام العمر، که در افزایش غلظت سدیم سرم در محدوده طبیعی منعکس می شود، باعث پیشرفت HF می شود.

  محدودیت آب منجر به بازسازی متابولیسم پایدار ست سرم ایرانی به سمت تولید آب متابولیکی شد که همراه با افزایش مصرف غذا و مصرف انرژی و در نهایت کاهش طول عمر موش به مدت 6 ماه است.

بررسی پاتولوژیک ست سرم چینی قلب موش افزایش فیبروز قلبی را نشان داد.

  • منابع:
    1. Serum Therapy
  • تبلیغات: 
    1. پتو تولید شده از پوست ببر به قیمتی نجومی رسید
    2. با پلی استر نوشابه گازدار تولید کنید
    3. با سیم برای خود دستبند بسازید
    4. پارچه هایی که گرما را از محیط جذب می کنند!