تاثیر مثبت پسته عباسعلی دامغان بر روی اعصاب دولتمردان!!

آهن موجود در پسته در سنتز هورمون های تیروئید نقش دارد و مسئول سطح هموگلوبین خون است. حمایت از سیستم ایمنی بدن در واکنش های ردوکس شرکت می کند. رشد بدن، تشکیل رشته های عصبی را فراهم می کند.

انواع پسته نظیر پسته عباسعلی دامغان سیلیکون معدنی شدن استخوان را افزایش می دهد. مقاومت بدن در برابر عفونت های باکتریایی و ویروسی را بهبود می بخشد.

پسته خطر ابتلا به آترواسکلروز را کاهش می دهد. از تخریب دیسک های بین مهره ای جلوگیری می کند. حذف چربی از سلول ها را تحریک می کند. وضعیت عملکردی پوست، ناخن و مو را بهبود می بخشد.

پسته خواص آنتی اکسیدانی ویتامین های C، E، A را افزایش می دهد و فعالیت ضد توموری بدن را افزایش می دهد. رشد و تقویت بافت استخوانی را تحریک می کند.

این اثر گشاد کننده عروق دارد، فشار خون را کاهش می دهد. فرآیندهای متابولیک را عادی می کند. در تشکیل الاستین، کلاژن شرکت می کند.

منیزیم برای حفظ عملکرد طبیعی سیستم عصبی و ماهیچه های قلب ضروری است، دارای اثر گشادکننده عروق است، ترشح صفرا را تحریک می کند، حرکت روده را افزایش می دهد، که به دفع کلسترول از بدن کمک می کند. منیزیم تامین کننده انرژی جهانی در سلول های زنده بدن است.

مس موجود در پسته در تولید گلبول های قرمز نقش دارد و برای سنتز هموگلوبین مهم است. دیواره های مویرگ ها را تقویت می کند و به آنها خاصیت ارتجاعی و ساختار مناسب می دهد.

عملکرد طبیعی سیستم عصبی و اندام های تنفسی به مس بستگی دارد. اثر مفید بر روی هورمون های سیستم غدد درون ریز.

بر تولید شیره معده تأثیر می گذارد. از اندام های دستگاه گوارش در برابر التهاب و آسیب به غشاهای مخاطی محافظت می کند.

پسته سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، بدن را از اثرات مضر ویروس ها و عفونت ها محافظت می کند. بر فرآیندهای رنگدانه پوست، استحکام و سلامت بافت استخوانی تأثیر می گذارد.

مس، که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند، بر تشکیل پروتئین های لازم برای اسکلت تأثیر می گذارد. مسئول فرآیندهای تولید مثل و رشد بدن است. از پیری زودرس محافظت می کند.