با دوش تلفنی ساده حتی قلنج هایتان هم از بین می رود

سر دوش در دوش ها و وان ها ضروری است. سر دوش که از طریق شیلنگ انعطاف پذیر به میکسر متصل می شود، انواع مختلفی از جت ها را ارائه می دهد: ماساژ دهنده، نیروبخش، ضربان دار، باران خوب و غیره.

دوش تلفنی ساده یکی از انواع مدل های سردوش است همچنین در ABS، سر دوش می تواند به سبک طراحی، رترو، مدرن یا استاندارد باشد.

برای استفاده حداکثری از دوش گرفتن، باید جریان آب خوبی داشته باشید و در صورت امکان در صورتحساب خود صرفه جویی کنید. قبل از انتخاب سر دوش، باید سیستم خود را به خوبی بررسی کنید:

قطر اتصال شلنگ دوش را به دقت بررسی کنید. به عنوان یک قاعده کلی، این قطر در 1/2 اینچ (15 x 21 میلی متر) استاندارد شده است.

مراقب نگهدارنده دوش خود باشید، اتصال سر دوش می تواند مستقیم یا مخروطی باشد.

جریان سر دوش آینده خود را تطبیق دهید. اکثر دوش‌های هوایی بین 12 تا 17 لیتر آب در دقیقه ساطع می‌کنند که سرعت جریان راحت اما نه خیلی ارزان است.

اخیراً سر دوش هایی به نام «مصرف آب» در بازار ظاهر شده است. آنها به لطف سیستم جت هوا به نام Venturi تنها 6 تا 8 لیتر آب در دقیقه ساطع می کنند.

راحتی همان دوش کلاسیک است.سرهای دوش در هر شکل و اندازه ای با یک یا چند حالت کار و حتی سر دوش سبک وجود دارد! بنابراین، انتخاب گسترده است. قبل از انتخاب سر دوش، برای اینکه اشتباه نکنید، ویژگی های زیر را در نظر بگیرید.

همانطور که قبلا دیدیم، قطر اتصالات استاندارد شده است. در 1/2 اینچ (نه اندازه انگلیسی) یا 15 در 21 میلی متر ثابت شده است.

برای اکثریت قریب به اتفاق موارد، شیلنگ دوش یک اتصال ماده و سر دوش یک اتصال نر ارائه می دهد. مونتاژ به سادگی با پیچاندن و مسدود کردن سر دوش انجام می شود.

مهر و موم توسط یک واشر لاستیکی یا پلاستیکی در داخل اتصالات تضمین می شود. با این حال، ممکن است این اتفاق بیفتد که در برخی از دوش های سطح بالا، قطر متفاوت باشد.

در این صورت چاره ای جز انتخاب سر دوش با همان برند نخواهید داشت، زیرا تطبیق سر دوش استاندارد دشوار خواهد بود.