اولین دفتر فنری 40 برگ که هرگز با پاک کن پاک نمی شود

با افزایش دامنه نوت سامسونگ در چند سال پیش و محصولات جدیدتری مانند Remarkable، به نظر معقول به نظر می رسد که باور کنیم دفتر و کاغذ سنتی به آرامی جذابیت خود را از دست می دهند. زمان خلاف این را ثابت کرده است.

مردم نوشتن در دفتر فنری 40 برگ و یا دیگر انواع دفترها را دوست دارند و مردم مجلات، دفترچه ها، خاطرات روزانه و برنامه ریزان خود را بیشتر دوست دارند.

همه پیش بینی های بازار رشد را برای بازار دفتر کاغذی پیش بینی می کند. و در این بازار، به نظر می‌رسد که محصولات خاصی مانند دفتر های بازیافتی و برنامه‌ریزان تمرین تناسب اندام، محبوب خواهند بود.

طبق گزارشی از Technavio، بازار دفتر های کاغذی با کمی بیش از 81 میلیون دلار در طی سه سال آینده رشد خواهد کرد و به بیش از 416 میلیون دلار خواهد رسید که آمریکای جنوبی بهترین بازار و APAC بزرگترین بازار است.

چه چیزی باعث این رشد و تقاضا برای دفتر های کاغذی در چنین دنیای دیجیتالی می شود؟

یکی از کاربردهای آشکار دانش آموزان و فراگیران در سراسر جهان است.

همانطور که آموزش در دسترس تر و انعطاف پذیرتر می شود، دانش آموزان در حال افزایش هستند و تقاضا برای دفترچه یادداشت افزایش می یابد.

با وجود نرم‌افزارها و برنامه‌های متعددی که برای یادداشت‌برداری و کار گروهی موجود است، دانش‌آموزان به‌ویژه هزاره‌ها هنوز ترجیح می‌دهند از دفترچه‌های کاغذی برای مطالعات خود استفاده کنند.

تحصیل در خانه در برخی کشورها در سال گذشته افزایش یافته است.

والدین مجبور بودند فرزندان خود را در خانه آموزش دهند زیرا مدارس در اوج شیوع همه گیر بسته بودند.

برخی از این تغییر استقبال کردند و بسیاری از والدین به تحصیل در خانه ادامه دادند و تقاضا برای دفترچه و لوازم التحریر را افزایش دادند.

اما از دفترهای کاغذی برای اوقات فراغت نیز استفاده می شود.

با بهبود طرح‌های دفتر و انواع کاغذ، هنرمندان بیشتری از آنها استفاده می‌کنند. علاقه‌مندان از آن‌ها به‌عنوان دفترچه یادداشت استفاده می‌کنند، و بسیاری از مصرف‌کنندگان اکنون از دفتر ها به‌عنوان راهنماها و برنامه‌ریزان برای تعیین هدف شخصی استفاده می‌کنند.