استفاده از شال خال خالی برای دوخت پرده اتاق خواب!

برای اینکه واقعاً تفاوت چشه را در مقایسه با سایر اکسسوری های مد مانند شال درک کنید، باید منشأ آن را بدانید، لاروس کوچک خود را بردارید و این تعریف را پیدا کنید: نوار پارچه ای که مانند عمامه دور سر می پیچد، در زبان عربی می پوشند.

طول چشه به طور کلی بین چهار تا هشت متر است. وظیفه اصلی آن محافظت از صورت در برابر نور خورشید است.

انواع شال ها همچون شال خال خالی و دیگر مدل های آن نیز هم به عنوان یک اکسسوری و هم به عنوان یک لباس همیشه در کمد یک زن وجود می شود.

امروزه کلمه چش به شال از پارچه سبک که در تابستان برای محافظت در برابر نور خورشید و همچنین از طراوت کوچک عصرهای تابستان استفاده می شود، اطلاق می شود.

تفاوت اصلی چشه نسبت به سایر شالها جنس آن است، مثلاً چشه حتماً 100% پنبه یا ترکیبی از پنبه است. پنبه ماده ای است که شما را گرم نمی کند و پوشیدن آن در فصل بهار و تابستان و حتی در هوای گرم بسیار خوشایند است.

شال را برای تقویت لباس های تابستانی خود انتخاب کنید، به سبک غیر رسمی، به عنوان مثال در لباس های نوع صحرا. برای آقایان شال بسیار کاربردی است که نگهداری آن آسان است، حتی اگر چروک یا پوشیده باشد و برعکس استایلی معمولی و آرام می بخشد. مدل HERACLES ما نمونه کاملی از یک شال نخی نرم و شیک است!

واضح است که ما از مربع برای شال های مربعی شکل صحبت می کنیم، اما این اصطلاح به ویژه برای محصولات ابریشم یا ابریشم بدلی (به عنوان مثال در ویسکوز، پلی استر) استفاده می شود.

ما مربع های بزرگ کلاسیک رول 100% ابریشم چاپ 90 × 90 سانتی متر پرفروش ترین محصولات دهه 80 را متمایز می کنیم، جایی که هر برند لوکس الگوهای اصلی خود را ایجاد می کند، مربع های کوچک 100% ساتن ابریشم چاپ شده 65×65 سانتی متر که به راحتی گره می خورند و بسیار زنانه به ارمغان می آورند و لمس بسیار رنگارنگ به لباس های شما.

مربع ها را می توان در تمام فصول پوشید، آنها در کمد لباس شما ضروری می شوند، برای زیباتر کردن هر یک از لباس های شما، یک آیتم کاملاً جاودانه است.